5 Eylül 2011 Pazartesi

Pek kıymetli Fatih Arvas Abimin Arkasından...

        Ve bugün zor da olsa defin işini gerçekleştirdik. O pek kıymetli, insanların sevidiği, hep güler yüzlü olan Fatih abisi. Bir babanın ciğeri nasıl yanarmış bu gün bir kez daha gördüm. Şimdi ayda 2 kez beraber gittiğimiz börekçiye ben bir daha gidermiyim bilmiyorum. Ama seninle geçirdiğimiz güzel günler unutmayacağım kesin. Durumlarımızı düzeltim seninle beraber VAN a gideceğimiz günü hayel ederdim. Beraber doğduğun yerleri gezecektik. Olmadı... Allahu Teâla Rahmet Eylesin İnşallah. Amin... Şimdi üzerimde Rahmetlinin Sağlığında hediye etmiş olduğu gömleği, Dizlerimde seccadesi, başımda takkesi, elimde tesbihi. Fatih abimden kalan lar. İnsan yakın oldukça halen inanası gelmiyor. Ama ölüm hak. "Adem oğlu bir fener, Elbet bir gün söner". Fatih abimiz Evladı Resuldür.

Hiç yorum yok: